Tuesday, 27 March 2012

1m1w1d

feeuuuhhh~
apa persediaan dah buat setakat ini??
.
.
.
pengedaran kad kahwin telah bermula
di utamakan pada yang kena pos dahulu
yang lain kita akan berjumpa kemudian ok
yang ni da selesai..macam mana plak dengan yang bawah ni
|
|
|
time nak dekat da tu..tapi masih tak sedar diri
nafsu makan makin extreme<---bak kata encik tunang:girl_3:
owww my..what should i do..
should i avoid @ escape @ ignore my dinner meal???:minimo_29:
no way..~mana boleh lepaskan waktu makan saya haha
maybe saya patut kurangkan pengambilan makanan kot..kan..ni baru betul
uiisshh tetiba plak wiso mcm mne la nak fitting baju nnt..:girl_1:
ya Allah permudahkanlah segala urusan hamba Mu selepas ini
hmmm agak-agak la kan sekarang ni kena buat apa lagi eh untuk persediaan
saya rasa macam tak de apa nak buat je..ke belum tiba masa lagi??
ermm kita tunggu je la nanti kan apa nak buat..

ok bye..bye

2 comments:

  1. Wahhh dah dekat ye? Alhamdulillah. Moga semuanya berjalan dengan lancar okeh! Rasanya badan Nanie ni kecik kiut jelah. Wat per nak diet lagik ekeke....
    My latest Entry :)
    Akhirnya mak pun ada remekins okeh!

    ReplyDelete
  2. nafsu makan sekarang berleluasa hehe..
    ramai da tego suh kurangkan :)

    ReplyDelete