Thursday 22 March 2012

doodle :)

cetusan ilham dari Nona Azhar juga 
sebelum ni dapat kad dari dia..memang simple and sangat menarik..ini la kelainan yang pernah saya dapat
then saya pun berhasrat untuk buat doodle sebagai inspirasi (cheewahh~)

seperti post sebelum ini button badge saya telah menggunakan doodle sebagai lakarannya..
i tell u..hasilnya memang comey bangat siii~
doodle mana yang tak comel kan..
saya pun ada jugak belajar lukis doodle tapi tak la mahir lagi nak lukis sendiri macam kat bawah ni.. 

dengan 1 lukisan anda boleh ilhamkan dia pada mana-mana bahagian yang anda suka
macam saya..selain dari button..saya letak dia sini


tengok tu...chantek kan..(perasan sendiri) haha sape lagi la yang nak puji..
tempahan boleh di buat di istana cinta...gerangan si gadis ni ialah cik farhah..
terima kasih yer untuk hasil yang sangat memuaskan hati ini :)
selain itu kamu juga boleh tempah pada mana-mana blog yang menawarkan tempahan lukisan doodle seperti contoh puan Nona kita..beliau tempah di blog ini..
ok la kalau sesiapa ada cadangan kat mana lagi boleh tempah lukisan doodle ni jom la kita kongsi bersama yer :)

tata~

0 kata coretan:

Post a Comment