Monday, 12 March 2012

intai-intai

jom kembalikan mood yang ceria hari isnin ni haha
isnin kalau nak ke jumaat fuhh..lama nyer nak tunggu
kalau ahad nak bertemu isnin rasa kejap je kan
tak adil..lupakan pasal ni
tengah mood nak kahwin ni kan jom kita intai apa yang membuatkan hati kita berkobar-kobar nak kahwin

"PELAMIN"

setiap orang pasti ada angan-angan untuk bersanding atas pelamin yang di idamkan bukan..saya pun macam tu juga..berangan-angan sampai guleng-guleng macam tengiling (trademark masa belajar dulu) 
ok jom kita tengok apa ada dengan pelamin



jatuh cinta dengan yang ni~ 



kalau saya buat kat dewan nak macam ni pun ok..luas kan


  ni antara pelamin rumah
semua chantek-chantek kan..teruja sgt tgk semua ni..
tapi~
saya bukan kahwin "sepasangan"
majlis akan di buat sekali sambut menantu juga 
makna nyer nanti ada 2 pasang pengantin la..sebok je kan haha
jom kita intai pelamin berkembar plak



paling suka yang ini..owww jatuh hati melihat nyer
semua sumber dari google jer

saya tak berapa minat sangat kalau 2 pasang pengantin guna pelamin 3 panel ker 5 panel ker
sebab nanti kalau tangkap gambar kita akan berada di tengah2 tiang..ow nnoo~ tak maw la..
biarlah semua asal dari kemampuan..kalau kita mampu kita akan dapat lebih chantek lagi..terserah pada diri sendiri..bagi saya perkara ni biar asalkan ada dan tidak terlalu membazir (kedekut ker?) tak la..lepas kahwin nanti saya akan berpindah ke rumah baru..so kena la berjimat sikit kan..
so jumpa kita di lain waktu..tata~

0 kata coretan:

Post a Comment