Tuesday, 3 April 2012

hello april

ada sesiapa dah terkena april 'fool' ker?
naseb saya baik sebab tak kena hehe

to april........~
please be good to me ok
tinggal lagi sebulan je untuk segala-galanya
please be nice im begging u...
kalau tak nanti tak naik seri la saya ni huhu
persediaan untuk bulan ini--->hehe edar kad kahwin ler 
macam tak percaya plak..mereka boleh kata saya muka budak-budak lagi tapi nak kawen da..haha
konon je diorang nih
hmm dupdapdupdap je rasa jantung nih..tak kan da mula rasa perasaan itu?
yew la kot kan..masa da tak lama je lagi nih
agak-agak apa lagi yang perlu saya buat yer dalam tempoh ini??
dah buntu nak pikir..lagi pikir lagi serong jadi nyer
Ya Allah permudahkanlah segala urusan hamba Mu ini

oh ni adalah bulan terakhir sebelum kahwin saya perlu tunaikan wishing list saya
tapi hampa tidak berkesampaian...
nak taw apa dia?
tunggu la next post nanti ok
bye..bye

0 kata coretan:

Post a Comment