Monday, 21 May 2012

my other half


Friendship is a relationship between friends, a friendly feeling or attitude. Friends care for one another and look out for each other. For a deep understanding to occur between friends, they must open up about personal things, listen carefully, and be loyal to one another---->wikipedia

My best friend is the girl who in wishing me well wishes it for my sake..
she is Endah Nabila
my one and truly one bestfriend

dulu

sekarang

walaupun pernah berpisah seketika tapi tetap bertemu kembali..she's are everything to me..more then just a friends..kami membesar bersama..berkongsi suka duka..gelak ketawa..sedih menagis..susah senang..impian harapan..keinginan kemahuan..semuanya dilakukan bersama..she always there when i need her..no matter what i know i had her to be my good listener and my shoulder to lend on my head..
walau ada berapa ramai kawan pun dalam facebook dan twitter..tu semua wayang saja..mereka tak kan boleh jadi seperti dia..dan aku tak nak yang lain selain dari dia..kawan selalu datang dan pergi..tapi dia tetap di sini..dear God..please let it stay like this i'm begging You..walau aku dah berkahwin aku tak sanggup berjauh dengan beliau kerana aku tahu aku akan sentiasa memerlukan dia..

ini bukti nyer..she is my laughter..she is my spirit..i love u girl~
thank you for being such a good friend to me..errr not just a friend.. you are more then anything..
untuk setiap apa yang kamu telah lakukan mungkin tidak terbalas dari aku..maafkan aku..
maaf kalau ada kekurangan bagi aku sebagai kawan..maafkan aku kalau kita tak sempat nak luangkan masa bersama sebelum aku kawen..
aku janji hubungan kita tak kan berhenti di sini..
aku janji~






1 comment:

  1. Wahh bestnya maseh de BF ek? Akak dah ilang sume hahaha....
    My latest Entry :)
    Mak sentap kat Citrawarna 2012 Dataran Merdeka

    ReplyDelete