Friday 8 June 2012

whishing list

pergghhhh tajuk dah berhabuk baru teringat nak post hahaha..
maaf yer :)
ok la dalam blog yang lama..yang da delete tu aku ada nyatakan apa yang aku teringin sangat nak capai dalam tahun ni..tapi blog tu pun da delete kan..so terdapam jugak la hasrat hati ni nak memilikinyer..
ahhh tapi aku tak kisah..aku nak tulis jugak skang..biar aku sentiasa teringat dan akan cuba untuk perolehi nyer jugak!!!!

1st thing 1st
dah tertunai ok...

just married...yeeehhaaaa~


alhamdulillah~

2nd
is all about camera
mula-mula nak upgrade DSLR..tapi malang nyer tak berkemampuan la pula..sedih!!
nak tak nak..aku pun nak mencuba la untuk kumpul koleksi camera yang lain..antara nyer adalah
LOMO



dah tertunai..yew la..murah kot..beli kat milkAdeal je..skang ada promosi lagi untuk benda ni..lagi murah dari dulu..pfffttt~..LOMO masih lagi dalam tempoh percubaan..belum tahu lagi hasil dia macam mana..so makna nyer aku dah ada underwater punya camera la kan...lagi sekali weehuuuu..~
dan antara target aku lepas ni adalah ini pula

INSTANT CAMERA


yang ni murah sikit harga dia..
tapi kalau ada rezeki lebih..aku nak yang ni


hehe berangan je aku ni..nak dapat semua ni kena minta izin suami dulu..
kalau dia bagi..dapat la aku beli <---aku beli sendiri ok..bukan minta!! hehe

3rd

nak tukar telefon baru..berangan nak pakai iphone sebab kita ada ni


da ada ni mesti la kena ada si pemakai nyer kan..skang ni dia terbiar je tanpa di gunakan..sian dia..tah bila la ada rezeki nak dapat tukar baru kan..biasa la..lepas kawen harta apa je la yang ada lagi..sume da habis tergadai..hehe sabar je la wahai hati

ni je la kot yang ada dalam kepala otak skang ni..rasa macam banyak je lagi list yang dulu..tapi ni jer yang teringin nak sangat sebab asik teringat je..insyaAllah kalau ada rezeki saya dapat la merasa apa yang saya hajatkan ni..
berdoa saja la pada Tuhan moga di murahkan rezeki..amin~

0 kata coretan:

Post a Comment