Tuesday, 28 August 2012

bila musim raya


bila musim raya..ni la jadi nya..
asal ada masa terluang sikit je abis semua makanan yang ada di sebatnya haha
abis kuih raya dalam balang..tinggal habuk jer

tanpa di sedari.. mula la jadi tak keruan sebab berat badan dah naik


haha
lepas tu ada la jugak yang buat perancangan nak kena buang lemak a.k.a berjoging


oleh itu, jangan terlalu ambil makanan yang banyak dalam sesuatu masa atau makanan yang berlainan bagi mengelakkan gangguan pencernaan..elakkan dari minum air yang bergas..
Gangguan pencernaan yang sering terjadi ialah mual dan muntah serta sakit perut juga pedih ulu hati..
marilah kita elakkan diri dari jadi begini 


selamat beramal :)

0 kata coretan:

Post a Comment