Friday, 21 December 2012

pondok asmara

yuuuhuuuu..long time no see..miss me??? awwww~ so sweet of u..hahaha
nak muntah?? sebab tajuk eh..hehehe biar la..biar lain dari yang lain..jangan marah yer..

di saat ini..di ketika ini aku rasa tak sabar sangat nak duduk bersama dengan 'somi'
~bersendirian~
sebab sekarang ni kami dah macam pelarian..seminggu turn dia..seminggu turn aku..rumah mak ayah la..bosan tak bosan..penat tak penat..semua ada..


tengok tu..somi dah menjemput pasangannya ke pondok kami
tunggu yer sayang hehe..ni gambar lama tau..banyak lagi belum siap masa tu..
pondok kami tak la besar mana..asalkan ada tempat berteduh suami isteri + masa depan pun dah mencukupi..

agak-agak entah bila la boleh siapkan..
banyak lagi perubahan yang pemaju tukar..
tengok ni


tembok yang asal dia pecahkan balik sebab nak letak meter air
pecah la ikut suka asalkan pondok asmara kami ni siap *wink*wink


cukup la keluasan ini untuk bakal anak-anak main depan mata kita
nak main kat luar risau bahaya je and nanti kita plak yang tak larat
buat masa ni tak de perubahan pape la
tunggu 10 tahun akan datang insyaAllah ada rezeki ubah ikut kemampuan :)

buat masa sekarang ni antara keperluan yang dah kami sediakan adalah melengkapkan semua point elektrik yang ada
sebab sekarangkan year end sale..so ambil peluang ini untuk beli serba sedikit
penuh la rumah mak ayah dengan barang-barang kami
rasanya mesti semua orang dah boleh tahu kot kat mana kami beli semua tu
ala google je..semua jawapan yang tak terjawab semua ada
kami pergi 1 tempat je..dari lampu sampai la ke kipas
semua di bawah 1 bumbung
"house of lighting"
pekerja yang friendly
harga berpatutan
sistem yang cekap
cuma kena pilih masa yang sesuai je nak pergi kedai ni
sebab....kedai ni terlalu ramai orang..nanti jadi cepat rimas..tu je

14 point lampu = lengkap (14)
2 point kipas = lengkap (3)..terlebih 1
kenapa terlebih 1..sebab nak tambah 1 point kipas kat dalam bilik

ehhh pondok ni pun canggih tau..dia bagi point aircond..fuhhh~


ada rezeki nanti pasang la aircond..ye la tak kan nak bagi wayar tu semua terjojol keluar..ketumbit mata ni ngintai nyer...

fuhhh penatnya..lain kali la sambung lagi yer..
tata~


2 comments:

  1. Mesti x sabar nak duduk umah baru kan...
    nak dpt umh kat KL mcmnie xtaulah bila dptnya...mahal..uhuhu

    ReplyDelete
  2. x sabar sangat..nak belajar hidup sendiri ;)
    kena lebih ikat perot la nak bayar bulan2..tapi alhamdulillah dapat jugak rumah atas tanah

    ReplyDelete