Monday, 18 November 2013

segalanya dari Mr Google

dengan zaman teknologi canggih ni kehidupan seharian memang mudah..
nak apa je..ko boleh google sendiri..

situasi aku:

segan bertanya-Google je
nak tahu sesuatu-Google lagi
nak mencari barang-Google jugak

alkisah kali ini..sesaja gataal tangan taip kat google ni..terjumpa plak la blog jiran..
blog endah memang aku dah tahu dah..hehe ni jiran baru pula..

bila dah berkisah dengan jiran baru ni..mula la serba serbi nak tahu (bukan stalker yer) 
terasa macam mak-mak je masa duduk rumah lama..nak tahu sebabnyer apa...

dulu kalau jiran-jiran mak renovate umah..dia pun nak menyebok buat lawatan..tup-tup kata nak buat macam tu jugak..kalau 1 lorong tu ada renovate pape mulalah deme jadi macam ketua kampung lawat kawasan..tapi ini kisah dulu kala..sekarang ni..kisah kita plak..dah jumpa blog jiran kan...amboiiiiii hebat jugak deme ni renovate umah..macam tergoda je..macam nak je..boleh ker???

senang kan..tak perlu buat lawatan percuma..sekali sekala boleh jugak jadi stalker nih..kot-kot tergigit lidah ke..boleh la kita tahu sendiri..altarfirullah alazim..ishhh tak baik ko ni..bersangka buruk dengan orang..hehe..gurau je..bye~


1 comment: