Thursday, 22 January 2015

kontraktor penipu


kepada penduduk di sekitar dengkil..kota warisan..salak tinggi dan nilai
jika anda ingin buat ubah suai rumah..janganlah panggil kontraktor ini
buat kerja tak ikhlas!!
walaupun tak banyak mana yang aku buat..tapi terasa jugak la bila dah terobek mata ni melihatnya..sakit hati tak yah cakap la..lepas 1 1 nak kena repair sendiri..
belum sampai setahun lagi weh dah macam-macam nak kena ganti..
call..call..bukan main busy memanjang..banyak projek katanya..

bukan nak tutup periuk nasi orang..tapi nak bagi kesedaran sikit..awak tu nak cari rezeki..buat la ikhlas sikit baru boleh kembangkan perniagaan awak tu..maaflah pada siapa yang aku dah rekemenkan saudara ini..

sekian..

0 kata coretan:

Post a Comment