Wednesday, 28 August 2013

cerita raya

amboiiii dah nak kat habis raya dah kot baru nak cerita ker??
sebenarnya tak de cerita menarik pun yang nak di kongsikan cuma


tahun ni raya lengkap semua ada dan pada hari raya pertama bersama dengan keluarga tersayang
alhamdulillah
tidak terlupa juga nak bagitahu kamu semua
jeng..
..jeng
jeng...


yeay~
dah pindah rumah sendiri

macam-macam cerita dari mula buat persediaan untuk masuk rumah ni..
semuanya memerlukan kesabaran dan ikut perintah!!
kepada kenalan rakan taulan..meh la datang raya..tapi sofa tak de la..hehe duduk bersila pun boleh kan






*bila dah duduk rumah sendiri rindu pula dekat jiran-jiran lama yang meriah tu..dulu selalu jenguk tingkap belakang kalau rindu kawan baik..sekarang tengok belakang pun tak berani sebab gelap gulita..tak de orang pindah lagi..huhu i miss them all..