Thursday, 14 June 2012

perasaan


hmmmm bermacam-macam perasaan yang kita boleh rasa
biasa la kita kan hanya manusia yang lemah
tapi selemah-lemah manusia jangan tewas dengan perasaan sendiri
ye!! aku memang tak layak nak cakap macam tu
sebab aku pun tewas dengan perasaan
tapi lepas kawen ni memang lebih mencabar la kan..perasaan yang kena sentiasa di kawal..nak pulak..masih duduk kat rumah parents..
perangai tak boleh la tunjuk macam kita sebelum kawen..nak mogok..nak mengamuk..jalan hentak kaki..muka bengis jgn di tegur..sume layan dengan senyuman palsu je..lagi palsu kalau duduk rumah mentua..ye la mak pak sendiri dah kenalkan kerenah anak dia macam mana..
aku ni potpetpotpet pun tak guna jugak..aku kena belajar la kawal perasaan diri ni..
semoga Tuhan dapat memberikan aku tahap kesabaran yang berganda untuk menghadapi semua dugaan yang menimpa..
.
.
.
.
.

0 kata coretan:

Post a Comment