Thursday 28 June 2012

25 tahun

alhamdulillah..syukur kepada tuhan kerana telah memberikan aku kehidupan selama 25 tahun (1 hari, campur harini)
 syukur alhamdulillah juga kerana aku masih bernafas dan masih lagi boleh melihat keindahan alam ciptaan tuhan.. 





dalam usia ini, buat pertama kalinyer aku sambut birthday sebagai seorang isteri.. (bahagia)
aku terima ucapan dari suami tercinta di hadapan mata sendiri (terlebih bahagia)
tapi saya nak minta maaf dulu pada suami sendiri..saya tau awak tengah skodeng blog ni kan..kan..kan..
hehe beberapa hari sebelum ini saya ada padam reminder kat tepon cyg..konon majuk la kot agak nyer..tapi sebenar nyer saya nak tengok cyg ni memang ingat ker x besday bini nyer..tak main la reminder-reminder ni...mcm x jujur je kan..hehe maaf ye..memang tak de niat jahat pun dalam hati ni..

di kesempatan ini aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua kenalan dan juga keluarga tersayang yang wish birthday tak kira di mesej..fb..tweet..dan sebagai nyer..doa kalian untuk saya dan pasangan untuk menimang cahaya mata memang harapan kami..insyaAllah jika di izinkan tuhan..ada la rezeki kami..akan berusaha lebih untuk itu.. selepas apa yang terjadi sejak 2 3 hari ini..

YaAllah..aku bersyukur kepada Mu dengan apa yang telah Kau berikan..aku mohon pada Mu, panjangkanlah umur ku untuk menjalani kehidupan di dunia ini..berikan lah kesihatan yang baik dan murahkan rezeki kami suami isteri..amin~
.
.
.
terima kasih semua..happy birthday to me (。◕‿◕。)

p/s: masih lagi menunggu hadiah..tuntutan akan berlaku!!!



0 kata coretan:

Post a Comment